Ett par grejer
2010-10-18 / 22:18:12 / Lollo

Jag är rädd för chihuauor
Vet inte varför, men jag tycker dom mest liknar råttor, sen skäller dom så jobbigt och så. Inget illa menagt mot dom som har rasen, jag tycker bara att dom är grymt jobbiga. Sen har jag ju blivit biten av en för länge sedan, och sedan dess är dom bara riktigt läskiga.

Jag blev en gång beroende av nässprej
Hur det nu går till vet jag inte, men jag fortsatte använda det fastän jag inte var täppt, och sen sa mamma att man kunde bli beroende, hahah. Jag äger!


Jag hade prestationsångest...
... i cirka en sekund i mitt liv, det var hemskt. Resten av mitt liv skiter jag fullständigt i hur det går för mig i skolan, hahahah. Jag är inte en sådan som bölar för ett G, utan tycker snarare bara att det är kul om jag får högre.




0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: