Klokkrent
2010-10-13 / 21:05:25 / Lollo

Jaoo, Lollo's in tha haousä! Nä, men idag har jag variiit i skooooolan, men dagen gick jäkligt fort. Efter skolan gick jag hem med Emilia & Jennifer, och ojojoj vad det var skoj! Först så brakade min säng efter jag puttat Emilia in i väggen, sen när jag "byggt" upp den igen så satte jag mig igen och den brakade igeeeen. Hahaa, gud vad vi skrattade! Aa, sen gick vi ut på en promenix med damphunden, och tog litte kort. Visar bara dom bästa, har rensat 400 bilder! Usch, min fritid (vilken fritid?) försvann.















Haha, alltså jag vetefan vad vi garvar åt hela tiden, men tydligen var det skitskojjj. Älskar bilderna btw, dom är så himla höstiiiiga eftersom solen låg perfekt! Gash!


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: